سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/8/6
2:5 عصر

سایتهای دانلود با قابلیت رزیوم از رپیدشیر Free Premium rapidshar

بدست hamed در دسته رپیدشیر، rapidshare، generator، مستقیم، لیچ، هات فایل، فایل سرو، لینک premium، hotfile، fileserve، leech

در ادامه سایت های مستقیم کننده لینک های سایت های اشتراک فایل از قبیل رپیدشیر (rapidshare) ، هات فایل (Hotfile) ، فایل سونیک یا همون شیرینگ ماتریکس قبلی خودمون (Filesonic or Sharingmatrix) ، مگا آپلود (Megaupload) و فایل سرو (Fileserve) و سایت هایی از این قبیل امروز قصد دارم سایت هایی که در این زمینه فعال هستند را معرفی کنم . یکی از سایت های قدیمی و ایرانی فعال در این زمینه رپیدباز بود که هنوز هم سرویس خود را به خوبی و با سایت های بیشتری ارائه می دهد . اما سایت های فارسی دیگری نیز در این زمینه آمده اند که به معرفی آن ها می پردازم .
1.سایت rapidpich :
از مزیت های این سایت ایرانی و یا بهتر بگم فارسی ارائه 1 گیگابایت حجم رایگان جهت دانلود با ثبت نام در این سایت است. که به شما توصیه می کنم حتما امتحان کنید . سایت های زیادی را هم پشتیبانی می کند. به عنوان مثال Rapidshare ، Depositfiles ، Filesonic ، Hotfile ،  Fileserve , ... .


2. سایت  rapidfa :
این سایت هم که به تازگی با آن آشنا شدم سرویس رایگان و خوبی را ارائه می دهد ولی از بسیاری سایت ها پشتیبانی نمی کند و هیچ تضمینی برای ادامه کار آن نیست و احتمال دارد به زودی از کار بیفتد.

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved



Make your flash banner free online