سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/29
6:31 عصر

سایتی برای اتصال به مسنجر های مختلف

بدست hamed در دسته سایت، گوگل، فیس بوک، facebook، یاهو، مسنجر، social، network، meebo، chatab، login، messenger، تاک، بسته

سایتی که الان می خوام معرفی کنم همانند Meebo برای اتصال به مسنجر های مختلف از طریق مرورگر (در صورت بسته بودن) مانند Facebook | GoogleTalk | QQ | LiveJournal | MySpace SameTime | Simple | XMPP است . که به راحتی با انتخاب شبکه که می خواهید به آن وصل شوید و تایپ یوزر نیم و پسوردتان می توانید به ادامه کار خود از طریق مرورگر بپردازید و نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست .

سایت chatab

موفق باشید .

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved


Make your flash banner free online
88/12/28
8:14 عصر

برترین سایت های دانلود موزیک و آهنگ

بدست hamed در دسته search، دانلود، download، iran، link، لینک، موزیک، آهنگ، مستقیم، ایرانی، خارجی، mp3، foreign، direct

امروز می خوام چند تا سایت برای دانلود موزیک و آهنگ ایرانی (داخلی) و خارجی با لینک مستقیم براتون معرفی کنم . اکثر این سایت ها فارسی هستند و در انتها هم چند تا موتور جستجو برای پیدا کردن و دانلود آهنگ های خارجی براتون می زارم . موفق باشید .

1. ایران موزیک یا همون irhits

2. سایت گنجا تو موزیک ganja2music

3. سایت موزیک باران music-baran

4. سایت آهنگ برتر ایرانی best-ir

5. سایت گوشنواز gooshnavaz

و حالا چند تا موتور جستجو برای دانلود آهنگ خارجی

1. musicxposure

2. boostermp3

3. mp3raid

4. skreemr

5. musicxposure.nl

, ...

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved


Make your flash banner free online
88/12/28
3:15 عصر

کسب درآمد از اشتراک فایل در سایت ziddu

بدست hamed در دسته دانلود، کسب، درآمد، اشتراک، فایل، عضویت، earn، money، file، sharing

معمولا بسیاری از سایت ها برای آپلود فایل در سایت شان از کاربران پول دریافت می کنند تا فایل را در هاست خود نگهداری کنند و شما بتوانید آن فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید.
اما سایت های بسیاری برای جذب کاربران در ثبت نام و استفاده از سایت شان ، نه تنها وجهی دریافت نمی کنند بلکه برای هر دانلود نیز پورسانتی در نظر می گیرند و به کاربران خود در پایان می دهند . یکی از برترین سایت ها در این زمینه سایت ziddu است که شما به رایگان می توانید در این سایت ثبت نام کنید و فایل هایتان را در آن جا ذخیره کنید و برخلاف بسیاری از سایت ها برای دانلود هر فایل نیازی به صبر کردن (چون در بعضی از سایت ها برای دانلود فایل بایستی مدت زمان خاصی به انتظار نشست تا لینک دانلود فایل نمایان شود ) نیست . همچنین شما در صورت ثبت نام به ازای هر دانلود 0.001 دلار دریافت خواهید کرد که پس از رسیدن مبلغ به 10 دلار شما می توانید آن را توسط حساب های PayPal/MoneyBookers برداشت کنید . شاید این مبلغ کم به نظر برسد اما هنگامی که شما لینک ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارید و در سایت های مختلف برای دانلود قرار می دهید ، مطمئن باشید به سرعت به این مبلغ خواهید رسید .
شما می توانید انواع فایل های عکس ، فیلم ، نوشته ، آهنگ و ... را به راحتی تا حجم 200 مگا بایت در این سایت قرار دهید .


Make your flash banner free online
88/12/28
3:10 عصر

حفاظت و مخفی کردن آدرس ایمیل در برابر اسپم

بدست hamed در دسته مخفی، آدرس، ایمیل، اسپم، spam، email، تبدیل، عکس، کپچا، capcha

اسپم به معنای پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی شمار فرستاده می شود . اسپمر ها روش های مختلفی را برای به دست آوردن ایمیل ها انجام می دهند که اغلب با ایجاد «مراکز جستجو»، عملیات جستجو به منظور یافتن علامت «@» را که نشاندهنده یک آدرس الکترونیکی می‌باشد را پیمایش می‌نمایند.
وقت و انرژی زیادی از افراد صرف مشاهده و خلاص شدن از دست این اسپم ها می شود ، پس باید راهی برای کاهش آن پیدا کرد .
یکی از راه های اساسی کنترل اطلاعاتی است که در مورد خود منتشر می کنید . بهترین روش برای مقابله با اسپم محافظت و پنهان کردن آدرس ایمیل است که با استفاده از روش های زیر امکان پذیر است .

1. به هم ریختن آدرس ایمیل :

یکی از راه های ساده و ابتدایی جهت محافظت از آدرس ایمیل ، به هم ریختن آن از حالت اصلی است . به عنوان مثال ایمیل این وبلاگ seemylog@yahoo.com می باشد . اگر این ایمیل به این حالت در سایتی درج شود مراکز جستجو متعلق به اسپمر ها آن را به راحتی به عنوان یک آدرس ایمیل به دست می آورند ولی با اندکی تغییر می توان آن را از دسترس موتور های جستجو گر خارج کرد (در حالی که برای افراد قابل فهم است) . مثلا آن را به فرم های زیر می توان تغییر داد .
seemylog at yahoo dot com / seemylog [at] yahoo [dot] com

2. راه مشابه دیگر مخفی کردن ایمیل در عکس است .

بدین ترتیب که شما آدرس ایمیل خود را درون یک عکس نوشته و آن را در فضایی در اینترنت ذخیره کنید که کمی مشکل است . اما یکسری از سایت ها این امکان را برای شما فراهم کرده اند .
سایت EmailCover :

ایمیل اسپم
سایت nexodyne به صورت custom / سایت nexodyne برای سرویس دهنده های خاص
ایمیل اسپم / ایمیل اسپم 

3. اینکد (Encode) کردن آدرس ایمیل :

زمانی که شما می خواهید لینکی برای کارابران سایت درست کنید تا به راحتی با کلیک بر روی آن بتوانند برای شما ایمیل بفرستند و نیازی به دوباره نویسی از روی عکس و غیره نباشد بایتسی از این روش و سایت های زیر استفاده کنید که ایمیل شما را گرفته و کدگذاری می کنند تا توسط ابزار های جستجوی اسپمر ها قابل شناسایی نباشد .
سایت MailTO EncoderEncoder
سایت siteup.com
سایت hivelogic.com
4. مخفی کردن ایمیل پشت یک تست CAPCHA :
حتما شما هم از این CAPCHA ها زیاد دیده اید که مثلا داخل یک باکس بایستی یکسری حروف یا عدد نمایش داده شده در یک عکس را بنویسید . این کپچا ها برای این به وجود آمده اند که انسان را از ابزار های جستجو و سایر نرم افزار ها تشخیص دهند . برای مخفی کردن ایمیل شما می توانید از یکی از سایت های زیر استفاده کنید .
سایت scr.im
سایت recaptcha
سایت tinymail.me
آدرس مخفی شده در سه سایت
http://scr.im/see یا این آدرس یا http://tinymail.me/kutxhl

5. استفاده از باکس :

در این روش شما اصلا ایمیل خود را به اشتراک نمی گذارید ، بلکه با درست کردن یک باکس با محدودیت زمانی تعیین می کنید که هر پیغامی که در باکس نوشته شود به ایمیل شما انتقال داده شود و بدین ترتیب از ایمیل خود محافظت می کنید . یکی از سایت های پیشرو در این زمین سایت زیر است .
سایت whspr.me که با گرفتن ایمیل برای شما یک فرم با یک آدرس مشخص درست می کند.
و سایت های مشابه در این زمینه http://kontactr.com و http://contactify.com می باشند .

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved



Make your flash banner free online