سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/28
3:6 عصر

روش های بازیابی و ریست کردن پسورد ویندوز

بدست hamed در دسته عبور، اکانت، پسورد، ادمین، ویندوز، راهیابی، admin، windows، xp، 7، reset، vista

پسورد ادمین را فراموش کرده اید ؟ اگر شما هم جزء اون دسته از افرادی هستید که پسورد (Password) ویندوزتان را فراموش کرده اید و دسترسی به اکانت ادمین (administrator) ندارید ، نیازی به فرمت (format) و نصب (install) دوباره ویندوز و این قبیل کارها نیست . روش های زیر در این وبلاگ شما را در جهت وارد شدن دوباره به ویندوزتان کمک خواهد کرد :
این روش ها بر روی تمامی ویندوز ها جواب می دهند و تست (test) شده اند (مخصوصا روش اول :دی که خودم تستش کردم)
Tested on: NT 3.51, NT 4 (all versions and SPs), Windows 2000 (all versions & SPs), Windows XP (all versions, also SP2 and SP3), Windows Server 2003 (all SPs), Vindows Vista 32 and 64 bit (SP1 also), Window 7 (all variants). Some say also Windows Server 2008 is OK.

1. کمی استراحت کنید ، و دوباره سعی کنید که پسورد (Password) را به خاطر آورید.
2. اگه روش اول جواب نداد برید سراغ این روش . شما در این روش نیاز دارید که ابتدا این فایل را دانلود کنید .
(لینک دانلود فایل برای ریست کردن پسورد ویندوز ایکس پی/ ویستا / سون / 2000 / 2003 / 2008 / NT / نسخه های 32 و 64 بیتی)
 (Download link for Reseting Password in Vista/XP/2003/2K/NT 32 and 64 Bit) پس از دانلود شما بایستی فایل را اکسترکت (Extract) کنید (از حالت فشرده (Zip) خارج کنید) و محتوای آن که یک فایل .iso می باشد را بر روی یک سی دی (CD) رایت (Burn) کنید .
شما همچنین می توانید فایل .iso را با استفاده از درایو ها مجازی (Virtual Drive) مشاهده کنید و محتویات آن را داخل ریشه اصلی (Root) یک فلش (USB Flash Drive) کپی کنید . و این دستور را از طریق خط فرمان (command line) اجرا کنید .
j:\syslinux.exe -ma j:
البته شما بایستی حرف j را با نام درایو فلش خود عوض کنید . اگر پس از اجرای این دستور ، با خطا مواجه شدید -ma را از انتهای دستور حذف کنید .
حال شما بایستی وارد تنظیمات بایوس (BIOS) خود شوید و سیستم را طوری تنظیم کنید که ابتدا با یو اس بی (USB) و یا سی دی (CD) بوت (Boot) شود . البته بعضی از بایوس (BIOS) ها از طریق یو اس بی (USB) بوت (Boot) نمی شوند و بهترین راه استفاده از سی دی (CD) است .
در مرحله بعد از شما سوال می شود که در چه درایوی (Drive) ویندوز شما قرار دارد که بایستی به درستی به آن پاسخ دهید . و در نهایت بایستی پسورد خود را ریست (Password reset) کنید .
چه مشکلی ممکن است رخ دهد ؟
ممکن است شما در حین ریست کردن به مشکلی برخورد کنید . مهمترین مشکل این است که سیستم شما کاملا خاموش (shut down) نشده باشد و امکان رایت بر روی دیسک نباشد و پیغام فایل سیستمی تنها خواندنی (read only filesystem) را دریافت کنید . برای رفع این مشکل شما بایستی با زدن کلید f8 هنگام بوت شدن وارد حالت امن ویندوز (Windows Safe Mode) شوید و از طریق آن سیستم را یک بار خاموش کنید.
 
اگر شما هم به این مشکل برخورد کردید و با استفاده از این روش پسورد ویندوز خودتون را ریست کردید حتما در بخش نظرات این پست برای سایر کاربران کامنت (نام سیستم عامل و نسخه آن و ... ) بگذارید تا به آن ها هم در این زمینه کمک شود .
 
عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved


Make your flash banner free online
88/12/28
3:4 عصر

آنتی ویروس Eset Nod32 با آپدیت روزانه

بدست hamed در دسته دانلود، آپدیت، نود، 32، آنتی، ویروس، کرک، نرم افزار، لایسنس، nod32، security، update، username، password

یکی از بهترین آنتی ویروس ها (ویروس کش ها) و نرم افزارهای امنیتی ، آنتی ویروس Nod32 و یا نسخه امنیتی Smart Security متعلق به شرکت eset می باشد (با توجه به تحقیقات و آزمایشات دو سایت معتبر av-comparatives.org و virusbtn.com)، که کاربران زیادی به دلیل سبک کار کردن این آنتی ویروس و کارایی بالای آن از این نرم افزار استفاده می کنند . یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با تمامی آنتی ویروس ها دارند مشکل لایسنس (license) یا یوزرنیم و پسورد (username & password) برای آپدیت (update) کردن این نرم افزارها است. من کوچکتر از اونیم که توصیه بکنم . ولی یه چیزی که تو این مدت فهمیدم اینه که بهتره از نسخه های کرک شده و پچ شده استفاده نکرد .
حالا چه طور از نسخه اصلی استفاده کنیم . برای استفاده از آنتی ویروس یا سیستم امنیتی eset به نام های (ESET NOD32 Antivirus 4) و (ESET Smart Security 4) بهتره شما به این آدرس برید و نسخه 30 روزه اون رو متناسب با سیستم عامل و سیستم خودتون دانلود کنید . پس از نصب شما باید یوزر نیم و پسورد را برای آپدیت روزانه بدید که می تونید اون را به دو صورت تهیه کنید .
1. گرفتن یوزر نیم و پسورد هر 30 روز یکبار با یک ایمیل متفاوت از سایت اصلی eset
در این حالت شما بایستی به این لینک بروید و با دادن ایمیل خودتون یوزر نیم و پسورد را دریافت کنید . بعد از 30 روز هم که یوزر نیم و پسورد تون تموم شد دوباره به همون لینک بروید و با دادن ایمیل جدید یک یوزر نیم و پسورد جدید بگیرید .
2. گرفتن یوزر نیم و پسورد های منتشر شده توسط سایت های مختلف
در این حالت شما می تونید هر وقت که یوزر نیم و پسورد تون منقضی شد به یکی از سایت های زیر برید و یوزرنیم و پسورد های مختلف را برای آنتی ویروس تون امتحان کنید .

  1. nod32keys.com
  2. nod325.com
  3. nod324.com
  4. esetnod32keys.com
  5. fiaofiao.net
  6. nodpass.co.cc
  7. nod321.cn
  8. nod32free.com
  9. nod32sky.com
  10. nod32username.com
  11. 56key.com
  12. nod32serial.com
  13. loserblog.cn


اگر هم مشکلی در این زمینه داشتید می تونید در همین وبلاگ مطرح کنید .

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved
 


Make your flash banner free online
88/12/28
3:0 عصر

ترفندی جالب و بامزه در google

بدست hamed در دسته جدید، گوگل، google، جالب، ترفند

یک ترفند که کارایی خاصی نداره ولی برای یکبار دیدن جالبه .
تنها کاری که باید بکنید اینه که برید به سایت google.com و سپس به قسمت images بروید حالا راجع به یک موضوع (مثلا machinist) در تصاویر گوگل جستجو کنید . حالا شما یک صفحه پر از عکس دارید . حالا به جای آدرس بالا که به صورت http://images.google.com/images?gbv=2&hl=en&sa=1&q=machinist&aq=f&oq=&aqi=g6g-m4&start=0 می باشد . متن زیر را کپی و پیست کنید و enter را بزنید .
java:R= 0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI= document.images ; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i<DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position="absolute"; DIS.left=Math. sin(R*x1+ i*x2+x3)* x4+x5; DIS.top=Math. cos(R*y1+ i*y2+y3)* y4+y5}R++ }setInterval("A()",5); void(0)
حالشو ببرید .

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
 با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved



Make your flash banner free online
88/12/28
2:59 عصر

Google Wave سرویسی جدید و کارآمد از گوگل

بدست hamed در دسته جدید، امکان، سایت، گوگل، google، رایگان، موج، wave، invite، دریافت، دعوت، نامه

گوگل موج ابزاری برای ارتباط است که در کنفرانس Google I/O در 27 می سال 2009 معرفی شد . گوگل موج یک سرویس مبتنی بر وب است که برای ارتباط بین ایمیل ، پیام های فوری ، ویکی ها و شبکه های اجتماعی طراحی شده است . که برای برای پیش نمایش دعوت نامه آن برای 100000 هزار نفر فرستاده شده است . پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید دعوت نامه دریافت کنید در بخش نظرات این وبلاگ ایمیل خود را بگذارید و شما هم که در این مجموعه عضو هستید برای دعوت دوستانی که می خواهند هر چه زودتر از این سرویس استفاده کنند برای فرستادن دعوت نامه کمک کنید .


Make your flash banner free online
88/12/28
2:58 عصر

سایتهای دانلود با قابلیت رزیوم از مگا آپلود و رپیدشیرFree Premiu

بدست hamed در دسته سایت، free، رپیدشیر، premium، rapidshare، link، generator، لینک، با، قابلیت، رزیوم، رسیوم

با توجه به بسته شدن سایت مگا آپلود در ایران و وجود فایل های بسیار در آن برای اون دسته از کاربرایی که می خواهند از این سایت دانلود کنند یک سایت معرفی می کنم که لینک پریمیوم با قابلیت رزیوم برای سایت megaupload.com درست می کنه . در ادامه هم یک سایت دیگه برای دانلود از رپیدشیر براتون معرفی می کنم که مشابه سایت قبل لینک پریمیوم رپیدشیر ( Free Premium rapidshare Link generator) درست می کنه و شما می تونید با استفاده از این دو سایت به راحتی به دانلود از سایت های رپیدشیر (rapidshare.com) و مگا آپلود (megaupload.com) بپردازید . در ادامه هم یک سایت دیگه با هر دوی این قابلیت ها براتون معرفی کردم.

سایت muplg.com :
برای گرفتن لینک پریمیوم مگا آپلود با قابلیت رزیوم از این سایت هم مثل بقیه سایت ها بایستی ابتدا لینک را در پنجره مربوطه کپی کنید و پس از پر کردن باکس کد امنیتی (Security Code) و انتخاب سرور بر روی دکمه Download it کلیک کنید . بعد از چند لحظه سایت به شما لینک را می دهد .
محدودیت های سایت :
- محدودیت حجم : 200MB.
- محدودیت تعداد : 20 عدد در روز.
- ماندگاری فایل بر روی سرور : 1 ساعت.
- لینک پریمیوم مگا آپلود با قابلیت رزیوم

 سایت rsplg.com :
برای گرفتن لینک پریمیوم رپیدشیر با قابلیت رزیوم از این سایت هم مثل بقیه سایت ها بایستی ابتدا لینک را در پنجره مربوطه کپی کنید و پس از پر کردن باکس کد امنیتی (Security Code) و انتخاب سرور بر روی دکمه Download it کلیک کنید . بعد از چند لحظه سایت به شما لینک را می دهد .
محدودیت های سایت :
- محدودیت حجم : 200MB.
 - محدودیت تعداد : 20 عدد در روز.
- ماندگاری فایل بر روی سرور : 1 ساعت.
- لینک پریمیوم رپیدشیر با قابلیت رزیوم

سایت jidox.com :
برای گرفتن لینک پریمیوم با قابلیت رزیوم از این سایت هم مثل سایر سایت ها ابتدا لینک را در پنجره مربوطه (Enter Link) کپی کنید و سپس روی دکمه Generate-Link کلیک کنید . بعد از چند لحظه سایت به شما لینک پریمیوم با قابلیت رزیوم را می دهد .
محدودیت های سایت :
- محدودیت حجم : 220MB برای رپیدشیر ، 1024MB برای مگا آپلود.
- محدودیت تعداد : 10 عدد در ساعت.
- ماندگاری فایل بر روی سرور : 1 ساعت.
- لینک پریمیوم رپیدشیر (Rapidshare) و مگا آپلود (Megaupload) و ایزی شیر (Easy-share) و گیگا سایز (Gigasize) با قابلیت رزیوم

عنوان کردن این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.
با تشکر
Copyright © 2008 HMD. All rights reserved


Make your flash banner free online
   1   2   3   4   5   >>   >